al contingut a la navegació Informació de contacte

CONCURS INFANTIL DISSENY CARTELLS FESTA MAJOR 2021 I DISSENY SAMARRETA FM 2021

Animem a tothom a participar!

Benvolguts veïns i veïnes,

Des de l’Ajuntament, com cada any es convoca un concurs per l’elecció dels cartells per a les Festes Majors  d’aquest any, adreçat als nens/es de 3 a 12 anys; i un altre concurs per l’elecció del disseny de la samarreta de la Festa Major.

És desenvoluparà de la següent manera:

ADULTS

Hi ha una convocatòria:

1. DISSENY DE LA SAMARRETA DE LA FESTA MAJOR. (Serà un únic disseny, ja que s’utilitzarà tant al maig com al setembre.)

Cadascuna de les convocatòries té les seves bases, que podeu consultar a la pàgina web de l’Ajuntament: www.montoliulleida.ddl.net o a les oficines municipals.

El disseny guanyador s’elegirà per una mesa de contractació formada per regidors i assessorada en tot moment per un artista de renom de la comarca del Segrià, el premiat rebrà 100€ i l’entrega de 3 samarretes estampades.

NENS I NENES

Hi ha dos convocatòries per franges d’edat:

•  CARTELL FESTA MAJOR MAIG: DE 8 A 12 ANYS
  • CARTELL FESTA MAJOR SETEMBRE: DE 3 A 7 ANYS

Hi haurà dos cartells guanyadors dividits en dos categories, una correspondrà a la franja d’edat entre 3 a 7 anys, on el cartell s’incorporarà al tríptic de la Festa Major de setembre, i  l’altra correspondrà a la franja d’edat entre 8 a 12 anys, que s’incorporarà a la Festa Major del Maig.

Els premiats en les dues categories rebran una targeta regal de la Caselles, valorada en 50€, i la resta de participants rebran un petit obsequi.

Els nens, hauran de presentar a més una autorització signada pels seus pares, que s’acompanya a la present carta.

La data límit per presentar les propostes es el divendres 09 d’abril. La tramesa caldrà que es faci telemàtica a través de la pàgina web municipal www.montoliulleida.ddl.net     tràmits i gestions/ tramesa genèrica.

Per qualsevol dubte truqueu a les oficines municipals de Montoliu de Lleida.

Us animem a participar, i moltes gràcies per endavant a tots/es.

Montoliu de Lleida, 22 de març de 2021.

Fitxers adjunts